Exposició de posters del FlaG project (projecte internacional eTwinning)

Aquests dies podem visitar al Hall de l’Institut l¡’exposició de pòsters del projecte “Wake up your Flash of Genius and take action for the planet” (FlaG project), que es podria traduir com a “Desperta el geni que portes dins i fes accions pel planeta”, projecte eTwinning que desenvolupen l’alumnat del grup d’ampliació en col·laboració amb centres d’Itàlia (Terni i Cagliary), França (Troyes), Turquia (Merkez) i Lituània (Naujamestis).

Els pòsters estan relacionats amb els 17 objectius de desenvolupament sostenible que tothom tenim com a repte aconseguir el 2030, que són necessaris per la sostenibilitat del planeta i per una vida digna.

Si sou alumnes o professorat de l’institut la podeu visitar i, com que no podem obrir l’exposició al públic de fora, volem fer arribar a tothom les imatges de la nostra exposició. Veureu que els pòsters poden ser molt atractius i portar informació que cal retenir!