Expliquem el projecte d’innovació “Apadrinem l’Alzinar” a Lleida TV

El passat dimarts 22 de març, una representació de l’institut Joan Solà, vam anar al programa “Adiari” de TV Lleida a explicar el projecte d’innovació “Apadrinem l’alzinar” i també, en general, el programa d’Escola Verda.

Hi vam anar una comissió formada per Germán Estudillos, coordinador d’Escola Verda, Gemma Torrent, Coordinadora del projecte “Apadrinem l’alzinar” i Alba Pérez, alumna de 1r de batxillerat i delegada ambiental.

El presentador i director del programa, Santi Roig, ens va demanar que expliquéssim en què consisteix el programa Escola Verda i també que parléssim dels diferents projectes que es fan al centre, entre els quals hi ha l’anomenat “Apadrinem l’Alzinar”.

Aquí teniu l’entrevista!

COMISSIÓ ESCOLA VERDA