Estudiem l’estructura del nou institut a 3r ESO

L’alumnat de 3r ESO aprofitant el magnífic dia que feia ha sortit a l’exterior del centre per realitzar una activitat relacionada amb el tema d’estructures i esforços. L’activitat consistia a observar les estructures de l’edifici des de diferents ubicacions per tal d’identificar els esforços que estan sotmeses. Així que els punts escollits han sigut l’aula taller de tecnologia, el pati exterior, la façana principal del centre i el hall de l’entrada.
L’alumnat amb l’ajuda del llibre de text i d’un dossier han recorregut les ubicacions establertes per anar dibuixant els diferents esforços i remarcant les estructures observades, a més a més, de dibuixar aquelles que no estaven als plànols, com per exemple, el mobiliari urbà.