Estada Erasmus+ de dues alumnes al Lycée Saint André de Colmar

Durant el mes de novembre, la Neus i la Carla estan fent una estada al Lycée Saint André de Colmar, dins les activitats dels nostres projectes Erasmus+.

Les alumnes, acompanyades de professorat del centre a l’anada i la tornada, s’allotgen a casa de les respectives companyes franceses, que al mes de maig vindran també al nostre institut. La Neus i la Carla assisteixen a les classes habituals del Lycée Saint André amb alumnes de la seva edat. Tota una experiència, a més a més a una ciutat tan bonica com Colmar!