Estada de 2n ESO per conèixer l’època medieval a Prada de Conflent

Del 6 al 8 de març, bona part de alumnat de 2n ESO ha visitat l’entorn de Prada de Conflent (a la Catalunya Nord, al sud de França), tenint així l’opció de visitar diverses construccions provinents de l’època medieval. Els alumnes que no han anat a la sortida han treballat també des de l’institut l’Edat Mitjana.

Aquestes activitats formen part de la fase prèvia del projecte de 2n ESO “Mercat Medieval”, corresponent al 3r trimestre, el qual pretén desenvolupar activitats que permetin comprendre millor el període històric de l’Edat Mitjana, entre altres aspectes.