Estada de 2n de Batxillerat el CdA Vall de Boí

L’alumnat de 2n de Batxillerat han realitzat una estada de 3 dies al Camp d’Aprenentatge de la Vall de Boí.

Com en cursos anteriors, l’alumnat de 2n de Batxillerat ha viatjat a la Vall de Boí per treballar de forma vivencial i pràctica diversos continguts del temari. Enguany han viatjat en setmanes separades segons la modalitat de Batxillerat.

El Batxillerat Social-Humanístic ha viatjat del 26 al 28 d’octubre. Al llarg dels tres dies han resolt problemàtiques com Aigüestortes, un nou territori per a l’ós bru? i  Riscos geològics i impactes ambientals a la Vall de Boí: on ubiquem el nostre alberg?. També han treballat l’art romànic de la vall de Boí i han fet activitats pràctiques per utilitzar els GPS, mapes digitals i navegació.

El Batxillerat Científic-Tecnològic han fet l’estada del 2 al 4 de novembre. En el seu cas les tasques realitzades han estat diferents. Per al batxillerat científic han estudiat la Fotosíntesi i pigments fotosintètics: què, qui, com?, L’estat ecològic de la Noguera de Tor i Biomassa i producció en ecosistemes forestals.

Els del batxillerat tecnològic  han treballat al Laboratori d’energies sostenibles:
Cel·les DSSC,la fotovoltaica del futur?; La topografia: una eina per resoldre reptes d’enginyeria i han intentat donar resposta al problema La biomassa com a font d’energia: fem el canvi?. Tots plegats també han analitzat els Riscos geològics i impactes ambientals a la Vall de Boí: on ubiquem el nostre alberg?

Podeu veure les fotografies de les dues estades: