Entrega dels Premis dels Concurs Literari Sant Jordi 2022

El divendres 22 d’abril hem fet l’entrega de premis del Concurs Literari Sant Jordi, organitzats i portats a terme gràcies a la tasca dels departaments de llengües catalana, castellana i estrangeres del nostre centre.

Hem fet les entregues per categories a la sala d’actes/gimnàs, amb premis força interessants (eBooks per 1rs premis i entrades pel cinema per 2ns premis), gràcies a la col·laboració de l’AMPA de l’institut.

Moltes felicitats a nois i noies guanyadors pels premis, i a tot l’alumnat participant en el certamen literari per la qualitat del seu treball. Més avall hi teniu la graella de guanyadores i guanyadors, i aquí podeu trobar les imatges i vídeos dels actes.

També hem aprofitat la jornada per fer l’entrega oficial del premi al Concurs de Cartells per la Pau 2022 “Núria Labartra” a l’alumna de 4t ESO Maria Tarazaga. A aquesta entrega hi han assistit Ramon Casanovas i Montse Ribé, 1r i 2n tinents de l’alcaldia de Torrefarrera, entitat que ha patrocinat aquest premi.

A més a més, per fer l’acte més nostre, les alumnes de l’optativa de música de 4t ESO han fet una actuació musical molt ben treballada com a finalització de cada cerimònia d’entrega. Els felicitem per la seva actuació!

PREMIS DE SANT JORDI – LLISTA DE PREMIS

CATEGORIA 1 (1r i 2n ESO)

Català 1r premi: Núria Unió (2n ESO) – 2n premi: Júlia Jordana (1r ESO)

Castellà 1r premi: Clàudia Macias (1r ESO)2n premi: Jordi Bosch (1r ESO)