Entrega de les acreditacions d’Escola Ambaixadora del Parlament Europeu

L’Eurodiputada Sra. Laura Ballarin ens va visitar el passat 27 de febrer per lliurar les acreditacions com a ambaixadors junior del Parlament Europeu als nostres alumnes.

Vam tenir l’oportunitat de compartir inquietuds sobre el futur de la Unió Europea i el seu paper en la política mundial. En resposta a les preguntes formulades pels participants, la senyora Ballarin va reafirmar la fortalesa d’Europa en temps turbulents com els que estem vivint ara: les oportunitats de treball i d’estudis, la sostenibilitat, el paper de la democràcia a les nostres vides i, especialment, els darrers esdeveniments relacionats amb la guerra d’Ucraïna i els intents fallits d’arribar a un acord per a la pau van ser els temes més rellevants d’aquesta trobada.

Agraïm la seva presència i la de la regidora de l’Ajuntament de Torrefarrera Sra. Cèlia Perpinyà

Podeu veure més imatges de l’entrega en aquest àlbum

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>