Ens voleu conèixer? Portes obertes 2022

Benvolgudes famílies,

Per tal que ens pugueu conèixer hem previst dos períodes de portes obertes en què oferirem, en cadascun d’ells,  una sessió informativa virtual per donar a conèixer el nostre Projecte Educatiu i la nostra línia pedagògica i una visita presencial a les instal·lacions del centre.

Per a la visita presencial us demanem que, com a màxim, inscriviu dues persones per cada alumne de preinscripció. Els nens i nenes de 6è de les escoles de Torrefarrera i Rosselló podran visitar el centre els mateixos dies a la tarda, en unes sessions explicatives que han preparat els alumnes de 1r d’ESO. Us demanem que eviteu portar-los al vespre.

A la taula que segueix trobareu les dates i horaris i els formularis d’inscripció.

Sessió informativa virtual 1 de març 2022:

Famílies Torrefarrera: 19:00 h

Famílies Rosselló i altres: 20.00 h

Formulari d’inscripció (fins el 28 de febrer)
Visita presencial a les dependències del centre 2 i 3 de març, a partir de les 18:30  h. En grups de 20 persones. Cada 10 minuts Inscripció a la visita presencial
BATXILLERAT
Sessió informativa i visita a les dependències del centre 7 d’abril de 2022, 19.00 h Formulari inscripció (fins el 6 d’abril)

Abans de la jornada de portes obertes, us enviarem l’enllaç perquè us afegiu a la trobada telemàtica.

Les preinscripcions per al curs 2022-2023 seran

• ESO  del 9 al 21 de març
  • Batxillerat del 20 al 26 d’abril

Consulteu-ne tota la informació al següent enllaç