Ens visiten les alcaldies de Torrefarrera i Rosselló per activar el projecte “Esp@vila” a 2n ESO

El projecte Esp@vila ha començat a les classes de 2n ESO aquest nou curs.

En aquest projecte, l’objectiu és entendre el funcionament dels nostres ajuntaments, les regidories que els composen i les seves funcions, i acabar fent propostes per millorar els nostres municipis.

Per iniciar com cal el projecte, hem rebut l’encàrrec dels ajuntaments de Torrefarrera i Rosselló per rebre aquestes propostes de l’alumnat. Per part de l’Ajuntament de Torrefarrera en Jordi Latorre, alcalde, i n’Alba Pros, regidora d’Educació, i per part de l’Ajuntament de Rosselló na Judith Teixiné, regidora d’Educació, cadascú amb alumnes dels municipis respectius, ens han explicat què fa un ajuntament i han respost les nombroses qüestions que tenien preparades els nostres grups d’alumnes.

Els agraïm molt la seva visita, molt important per activar el nostre projecte!

En podeu veure imatges!