Els alumnes de llatí participen al certamen Euroclassica

Durant aquesta setmana l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat Humanístic han realitzat a classe les proves de Llatí d’Euroclassica per obtenir els títols a nivell europeu que certifiquen el seu coneixement bàsic i mitjà, respectivament. Per aquest motiu els participants han hagut de respondre preguntes tipus test sobre llengua, gramàtica i cultura llatines.

Proves Euroclassica llatí

Els títols són de bronze, plata i or en funció dels resultats. La professora ha corregit les proves amb la plantilla que li facilita l’organització i posteriorment ha enviat els resultats a Madrid. L’entrega de diplomes es farà cap al mes de març.

Amb aquesta activitat es pretén que l’alumnat pugui tenir un reconeixement per treballar aquesta llengua durant quatre hores setmanals els dos cursos del Batxillerat.

Enhorabona a tots els participants!