Els alumnes de 4t d’ESO exposen els seus Projectes de Recerca

Aquesta setmana els estudiants de 4t d’ESO exposen els seus Projectes de Recerca (PdR), un conjunt d’activitats d’investigació realitzades per equips que ens han permès saber què és el que tenen pensat per al seu futur cada un dels nostres estudiants.

Juntament amb els seus companys, l’alumnat ha presentat i defensat davant d’un tribunal de professors i de la resta d’estudiants de classe el treball que han preparat durant les darreres setmanes. Aquest curs, el tema sobre el qual havien de treballar era les sortides acadèmiques i professionals que existeixen després de l’etapa que justament acaben, l’ESO.

Exposicions dels PdR a 4t d'ESO

Així, en les seves intervencions els alumnes han mostrat els diferents camins que podran escollir a partir del curs vinent, ja sigui un Batxillerat, els Cicles Formatius, els PFI o bé el món laboral. A més, cada alumne ha explicat també quin itinerari seguirà, és a dir, quins són els estudis que ha escollit i a quines sortides professionals voldria tenir accés una vegada finalitzats els estudis. Així hem pogut descobrir que alguns dels nostres estudiants volen treballar en un futur en l’àmbit sanitari, d’altres pretenen ser bombers o bé policies, enginyeres, fisioterapeutes, informàtics, educadors i fins i tot, criminòlogues, entre altres propostes.