El vídeo de presentació de l’institut, a punt!

Vols conèixer el nostre centre? Fes clic aquí i podràs veure el vídeo de presentació de l’institut, que va enregistrar el passat mes d’abril l’alumnat de l’optativa Cultura Audiovisual de 2n de batxillerat juntament amb la productora Replay Serveis Audiovisuals.

La producció, de poc més de dos minuts de durada, mostra els diferents espais del centre i les activitats que s’hi porten a terme. Així, podem veure les aules i tallers, el laboratori, la cantina, l’hort, el gimnàs el pati i secretaria, entre altres.

El vídeo dona molt protagonisme als alumnes del centre, i en concret, als productors de la peça audiovisual. Per poder crear-la, van rebre formació i posteriorment, van pensar la idea sobre com dur a terme la gravació, van tirar endavant la feina de producció i també van fer d’ajudants de càmera.

Cliqueu aquí per veure el vídeo!

Esperem que us agradi!