El professorat del centre visita l’Alzinar

Com una primera activitat emmarcada dins el Projecte d’innovació “Apadrinem L’Alzinar”, el passat dimarts 27 de setembre, una representació de professorat de l’institut van visitar l’espai. L’equip de l’Escola Verda van fer una petita explicació sobre el valor i les característiques de L’Alzinar per tal de donar-lo a conèixer al professorat nou al centre amb la idea que en el present curs s’hi realitzin activitats noves en les diferents matèries educatives.

Trobareu més informació sobre les accions ja fetes a Apadrinem l’Alzinar, projecte que treballem en col·laboració amb l’Ajuntament de Torrefarrera, a https://sites.google.com/site/escolaverdainstitutjoansola/

Equip Escola Verda