El parc infantil “Tikilòcum”, un gran èxit!

Gairebé 400 persones es van acostar el passat divendres a la tarda a l’institut per descobrir el “Tikilòcum”, el parc infantil organitzat pels alumnes de 4t per recaptar diners pel viatge de final de curs.

Els alumnes de 4t organitzen un parc infantil a l'institut, el Tikilocum.

Els infants, tots ells menors de 12 anys, van poder gaudir de tot tipus d’activitats: inflables, un taller per pintar-se la cara, diversos esports, sessions amb pintura, tatuatges amb “purpurina”, “Just dance”, un taller de dibuixos i moltes coses més.

Els alumnes de 4t organitzen un parc infantil a l'institut, el Tikilocum.

Des del centre volem agrair la presència de tots els infants i la confiança que vau fer-nos. També volem felicitar a l’alumnat de 4t per la seva gran iniciativa i a la seva professora, Neus López, responsable de la matèria optativa Emprenedoria, per esperonar-los i aconseguir tirar endavant aquesta gran iniciativa.