El grup d’ampliació curricular treballant en projectes eTwinning!

El grup d’alumnes que treballa al Grup d’Ampliació Curricular ha estat preparant durant aquest primer trimestre una sèrie de materials que seran utilitzats en el projecte eTwinning “Heritage in Our Hands” (el patrimoni a les nostres mans) en l’àmbit del qual es farà un intercanvi amb alumnes del Niftarlake College de Maarsen (Països Baixos). Tot l’alumnat del grup, viatgi o no, participarà en les activitats del projecte.

El projecte vol donar valor als patrimonis natural i cultural dels nostres països, aprofitant les visites d’intercanvi per donar-los a conéixer. També es treballaran activitats relacionades amb totes aquestes informacions en equips internacionals.

El grup d’ampliació està format per alumnat de qualsevol nivell de l’ESO amb bones qualificacions acadèmiques del curs anterior, amb un treball en llegua anglesa de diversos aspectes socials o científics. Els projectes eTwinning ens permeten realitzar aquestes activitats en associació amb alumnes d’altres centres europeus.

Endavant amb el curs, equip!