Dos distincions PAU per als alumnes de batxillerat de l’institut

Els alumnes Biel Bendicho i Cèlia Nogueras han estat premiats pel Consell Interuniversitari de la Generalitat de Catalunya per haver tret una nota igual o superior al 9 en la fase general de les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) 2022. El conseller de Recerca i Universitats, Joaquim Nadal i Farreras, i el conseller d’Educació, Josep Gonzàlez-Cambray, han presidit enguany al Teatre-Auditori de Sant Cugat del Vallès el lliurament de les distincions als alumnes amb millor nota de tot Catalunya.

Des de l’Institut els fem arribar la nostra més sincera felicitació per aquests excel·lents resultats. Esperem que el futur us depari un camí acadèmic d’allò més fructífer!

PAU 2022