Dinamitzem el pati amb alumnes de Batxillerat

Aquest curs, des del mes d’octubre del 2018 tenim la participació d’alumnes de Batxillerat per dinamitzar els jocs al primer pati de dilluns a dijous, ja siguin d’exterior o d’interior, i per gestionar l’ús de la biblioteca en aquest temps d’esbarjo.

Ara tenim quatre alumnes que dinamitzen els nostres patis: Júlia Tartera, Ona Palau, Cecília Gomes i Boubacar Diallo, fent torns en les diverses activitats. I els volem agrair la seva dedicació.

Aquesta acció es porta a terme amb el recolzament de l’AMPA de l’Institut Joan Solà, associació a la qual cal agrair la seva col·laboració amb aquesta i altres iniciatives de l’acció educativa del nostre centre.

Aquí podeu veure dinamitzadors amb un grup que avui feia jocs d’interior