Convocatòria per al Grup d’Ampliació Curricular de l’Institut Joan Solà

Benvolgudes famílies,
com han estat informats els vostres fills i filles, hem obert la inscripció voluntària pel grup d’ampliació curricular.

Aquest grup està format per nois i noies de 1r a 4t d’ESO amb un bon expedient acadèmic i disposats a treballar en projectes d’ampliació en anglès.

L’alumnat de 1r que formi part del grup d’ampliació dedicarà 2 hores a aquest projecte, que estaran dividides en 1 hora dimecres de 11:45 a 12:40h del matí i 1 hora els dilluns de 15:45h a 16:45h. L’alumnat de 2n, 3r i 4t dedicarà 1 hora els dilluns de 15:45h a 16:45h.

Es fixa un màxim de 25 places. Per accedir, cal tenir una nota mitjana del curs anterior de 8 com a mínim, o un pla Individualitzat que recomani l’ampliació curricular. Aquí disposeu del full de sol·licitud, on hi trobareu més informació. El termini de sol·licitud és fins el 28 de setembre.

Salutacions,

Equip directiu