Confecció i venda de mascaretes per La Marató 2020 a 3r ESO

Aquest trimestre els alumnes de 3 ESO han estat treballant en el projecte de La Marató de TV3, dedicat enguany a la Covid-19. S’han documentat, després d’assistir a les sessions divulgatives, i han preparat una presentació sobre la Covid que han vist tots els seus companys de l’Institut juntament amb el vídeo divulgatiu de La Marató. Taller de mascaretes, de fundes i capses per guardar-les, punts de llibres, i algun que altre detall creatiu fet amb el cor, han venut a la parada de La Marató que ha tingut lloc aquest passat dijous 17 de desembre a l’entrada del nostre centre. Tots els diners van destinats a La Marató de TV3. Tot l’alumnat i professorat ha participat de la iniciativa solidària.  Hem posat fil a l’agulla, i no solament en sentit literal,  a la solidaritat. Salut i moltes gràcies a tothom.

En teniu imatges del procés de confecció i del dia de la venda