Coneixem l’IRB de Lleida

L’alumnat de Biomedicina de l’Institut Joan Solà ha visitat aquest dijous 29 de febrer les instal·lacions de l’IRB (Institut de Recerca Biomèdica) de Lleida. L’objectiu de la sortida ha estat conèixer de primera mà diferents laboratoris i projectes de recerca puntera en el camp de la biomedicina i que s’estan duent a terme a casa nostra. Atansar aquesta realitat a l’alumnat ha de permetre un millor coneixement de l’àmbit cientificotecnològic així com despertar possibles vocacions i la descoberta de diferents possibilitats acadèmiques i sortides laborals.