Concurs de Halloween Pumpkins i teatre en anglès a l’institut!

Aquest any, i com ja és tradició al nostre centre, l’alumnat ha celebrat la festa de Halloween amb el concurs de carabasses i l’obra de teatre Jack O’lantern, que es representa en anglès.

L’alumnat de 1r ESO va dissenyar les cabarasses de Halloween amb total llibertat i finalment, es van exposar totes al vestíbul de l’institut. Posteriorment, el professorat del centre i PAS van passar a veure-les i van votar les tres carabasses que més els agradaven.

Carabasses de Halloween

El dimarts, dia de Halloween, es va fer recompte i es van repartir els diferents premis: Alexia Porta i l’Arlet Garzón de 1rB; Martina Tello també de 1rB i Elena Monsó, de 1rD, van ser les alumnes premiades amb entrades per anar al cinema.

El mateix dimarts, després de l’entrega de premis, va tenir lloc la representació de l’obra de teatre, organitzada també pel departament de llengües estrangeres.

Aquí en teniu més imatges!