Concerts de comiat a alumnes i exalumnes

Aquest cap de setmana, gràcies a la iniciativa de l’AMPA , hem pogut gaudir de dos concerts amb Lo Pardal Roquer. i amb la participació de dos agrupacions de joves músics, algunes d’elles integrades per alumnes del centre.

El dia 26 hi estaven convocats els alumnes de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat de la promoció 2020 i vam aprofitar l’acte per lliurar les orles als que hi van assistir. El dia 27 va ser el torn dels de 4t d’ESO

El curs passat no havíem pogut celebrar les orles ni de Batxillerat ni de 4t d’ESO i això ens dolia, perquè emocionalment necessitem els simbolismes i aquest n’és un de molt important: celebrar el final d’una etapa, rememorar els moments compartits, posar en valor els vincles teixits al llarg dels anys… Ho vam intentar a l’estiu i ho vam haver de posposar, però en tot aquest nou curs havíem mantingut l’esperança que tard o d’hora seria possible. Vam arribar a planificar-ho però, de nou, van arribar les instruccions que ho impedien i ja ens va semblar que no podria ser.

És per això, per tot el que ha costat, que agraïm profundament al Jaume i a la junta de l’AMPA per no haver-hi renunciat, per intentar-ho fins al final, per no haver-se donat per vençuts… moltes gràcies a l’Ajuntament, que com sempre, ha fet costat a la iniciativa i moltes gràcies als heu respost a la crida i heu volgut participar-hi.

Aquí podreu veure algunes de les fotos de l’acte.