Commemoració del dia de la pau

Avui dia 30 de gener hem commemorat al pati el dia de la Pau.

Des de diferents matèries i també a tutoria s’ha treballat durant uns dies aquest tema. Per exemple, l’alumnat dels diferents grups i cursos han portat sabates per muntar una instal·lació d’art efímer. A més, cada classe han omplert una motxilla amb material que s’endurien a la guerra. Això ho han organitzat els alumnes de Projecte de 3r d’ESO.

Una altra activitat que s’ha fet ha estat escriure una carta a un nen refugiat, també s’ha creat una mapa dels conflictes del món, el qual es troba exposat al vestíbul de l’institut.

S’ha llegit un manifest unitari de tota la comunitat educativa de l’institut Joan Solà, que havia estat escrit pels alumnes de literatura universal de batxillerat.

Per acabar l’acte unitari s’han lliurat els premis de Cartells per la Pau Núria Labartra. Han col·laborat amb el lliurament representants de l’Ajuntament i de l’AFA. Els primer premi ha estat atorgat a Paula Briche, el segon premi a Adrià Javiere i el tercer a Carolina Rodríguez. El primer i el tercer són alumnes de l’institut Joaquima Pla Farrera de Sant Cugat del Vallès i el 2n de l’institut Joan Solà .

Relacionat amb l’acte realitzat es trobava al pati un punt d’informació i dinamització als centres d’educació secundària .