Comencem el treball en el grup d’ampliació curricular treballant sobre salut i benestar

Aquesta setmana ha començat les activitats el grup d’ampliació curricular del nostre centre. Es tracta d’un grup força nombrós, però amb moltes ganes de fer un treball de qualitat que es compartirà amb tot el centre i tota la comunitat.

Aquest curs es treballarà sota els eixos salut i benestar – respecte al medi ambient – ciència, tot sota el paraigua comunicatiu de la llengua anglesa, i endinsant la nostra tasca en projectes col·laboratius amb altres centres europeus utilitzant la plataforma eTwinning.

eTwinning permet el contacte i treball conjunt de docents de tota Europa i països limítrofs, per la creació de projectes conjunts on l’alumnat participa compartint tasques o treballant en grups internacionals. Igualment, aquest contacte entre docents permet la coneixença per l’establiment de nous projectes i possibilitats d’intercanvis i mobilitats. Aquí en teniu més informació al web de projectes internacionals de l’Institut Joan Solà.

El nostre centre ha estat nomenat eTwinning School els anys 2023 i 2024 en reconeixement a la tasca realitzada en relació al treball col·laboratiu en tots els àmbits del centre i en els projectes internacionals.