Col·laborem en la 12a edició del Gran recapte d’Aliments

Un nombrós grup d’alumnes de 3r d’ESO han col·laborat aquest cap de setmana del 20 i 21 de novembre en la 12a edició del Gran Recapte d’Aliments, una campanya clau per als Bancs dels aliments perquè permet proveir a les entitats d’aliments bàsics com la llet, l’oli o conserves per un període aproximant de 3 mesos.

Enguany, la  participació de l’alumnat ha estat diferent de la d’altres anys donada la situació irregular derivada de la pandèmia COVID  19 i la tasca desenvolupada ha consistit en informar als clients dels diversos establiments de que no es recollien productes físics però si tenien la possibilitat de fer donatius monetaris a les caixes durant aquest dos dies del cap de setmana o bé fer-ne online fins al proper 16 de desembre.

En acabar la jornada ens han informat des dels diferents comerços en que hem col·laborat de que hi ha hagut una bona participació i han agraït la bona col·laboració dels voluntaris.

sdr