Col·laborem en el vídeo Stop-Motion “Mai més bombes sobre les escoles” per la mostra Animac

Amb motiu de la mostra Animac de cinema d’animació a Lleida, alumnes del nostre centre han aportat la seva creativitat per fer escenes en el curt “Mai més bombes sobre les escoles”. Al mateix moment que els bombardejos cauen sobre les ciutats i escoles a Ucraïna, és trist però encara ho hem de seguir dient.

Amb el suport del cineasta i animador Emilio Martí i l’acompanyament tècnic d’estudiants del Cicle d’Animació de l’Escola Municipal d’Art Leandre Cristòfol, alumnes de diferents centres educatius han contribuït un curtmetratge amb la tècnica d’animació Stop Motion.

Agafant com a referència i fil conductor el bombardeig de Lleida del 2 de novembre de 1937, la Coordinadora volem convidar als centres educatius a treballar el dret a l’educació i el dret a la infància.

Podeu veure el curt i el Making-off oficial, on es veuen creacions del nostre alumnat, en els vídeos següents. Cal felicitar a l’alumnat que hi ha participat!!