Cloenda RCS: Projectes 3r ESO del 1r trimestre

Durant aquest trimestre l’alumnat de 3r d’ESO ha donat resposta a un dels reptes que els han plantejat les entitats Servei Català de Trànsit, Xarxa Transversal o Museu del Cinema.  Han treballat en grups i han interactuat amb altres companys d’altres centres d’arreu de Catalunya.

Els del Servei Català de Trànsit han abordat la creació d’una campanya adreçada al jovent.

Els de la Xarxa Transversal han construít una instal·lació d’art efímera que han visitat els alumnes de 2n d’ESO.

Els del Museu del Cinema han preparat curmetratges sobre el tema de la violència contra les dones.

Album de fotos Museu Cloenda Museu del Cinema

El dijous dia 30 hem celebrat els actes de cloenda dels projectes de Recerca, Creació i Servei conjuntament amb tots els centres participants amb els quals hem compartit els resultats de la tasca realitzada.

Properament publicarem les fotografies dels actes.