Clàudia Sánchez, premi GeoRecerca

L’alumna de segon de batxillerat, Clàudia Sánchez ha guanyat recentment el segon guardó del III Premi GeoRecerca, que concedeix el departament de Geografia i Sociologia i la Facultat de Lletres de la Universitat de Lleida (UdL). El treball porta per títol “Despoblament i envelliment a Llardecans”.

A més del lliurament de premis la jornada ha inclòs una xerrada i una taula rodona sobre el futur del món rural.

El premi, promogut pel Grup de Treball Geoxarxa de l’ICE, pretén estimular l’esperit investigador de l’alumnat de segon de Batxillerat des d’una perspectiva geogràfica.

L'alumna Clàudia Sánchez rep el premi a la UdL.