Classe de Grec a L’Alzinar

El dia 6 d’octubre, les alumnes de Grec de 1r de batxillerat han anat, acompanyats de la professora, a fer una activitat de mitologia a L’Alzinar durant les dues primeres hores del matí.

Tot i que ha fet una mica de fred al començament, les alumnes han valorat l’activitat positivament ja que han pogut fer el mateix que haurien fet a l’aula però a l’aire lliure, enmig de la natura.

Aquesta activitat es relaciona amb el projecte d’innovació “Apadrinem l’Alzinar” amb el qual volem aprofitar aquest espai natural proper i revitalitzar-lo.

Departament de Llengua Catalana i Clàssiques.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *