Cerimònia d’Orles de 2n Batxillerat 2021

El dia 18 de juny al vespre vam fer l’acte d’entrega de les orles per al grup de 2n de Batxillerat a la Sala Social de l’Ajuntament de Torrefarrera.

El grup d’estudiants, representants del professorat, familiars, alcalde i regidor d’educació de Torrefarrera, el president de l’AMPA i la direcció de l’Institut hi van prendre part.

Vam sentir parlaments de part de la directora Ester Llovera, del president de l’AMPA Jaume Semis, de l’alcalde de Torrefarrera Jordi Latorre, representant a l’alumnat Lucian Ciava, Genís Gatius i Pau Arbonés, i la tutora Carme Yàñez.

Vam gaudir de les peces musicals interpretades per David Gonzàlez i Elena Farcas. L’acte va ser presentat per Abril Capdevila i Andrea Contreras. L’alumnat de 1r de Batxillerat va ajudar a preparar la Sala i va acomodar als assistents als seus llocs per gaudir de l’acte.

Volem compartir amb vosaltres les imatges de la cerimònia captades per la càmera de Gemma Torrent. En breu publicarem el vídeo de l’acte.

Podeu veure també el vídeo de la cerimònia (en dos capítols)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *