Cerimònia d’entrega d’orles de 4t ESO

El divendres 9 de juny, a la Sala social de l’Ajuntament de Torrefarrera hem fet la cerimònia d’entrega d’orles de 4t ESO. Alumnes, famílies, professorat, AMPA i representants dels ajuntaments hi hem participat. El grup d’alumnes de 4t, tothom molt ben vestit, han rebut els seus diplomes, després dels parlaments dels representants d’alumnes, professorat, ajuntaments, AMPA i direcció del centre.

També hem gaudit de una molt bona actuació del grup “Buzzlightyears” d’alumnes de l’Escola Municipal de Música de Torrefarrera, molts d’ells alumnes de l’Institut Joan Solà, sota la direcció de Jordi Reixach. Cal felicitar-los pel bon treball també.

Aquí teniu un àlbum amb les imatges destacades de la cerimònia!

Volem també agrair el suport de l’AMPA en la realització de l’acte, que finalment també va oferir a tots els assistents un generós pica-pica, preparat per l’equip de l’Alex de la nostra cantina.

Va ser un acte molt bonic per recordar els darrers cursos per part de tots els assistents i animar al grup d’alumnes de 4t ESO a seguir el seu camí en la seva formació personal. Bona sort!