Celebrem la diada de Sant Jordi

El passat divendres 21 d’abril vam celebrar, com cada any, la diada de Sant Jordi. Hi va haver diferents actes i activitats organitzades pels diversos departaments didàctics com ara una competició esportiva amistosa per estrenar la pista de volei. També es va muntar una paradeta de manualitats realitzades a l’aula SIEI i Aula d’acollida on es venien objectes com clauers i punts de llibre amb motius de Sant Jordi. Vam poder participar també en el tradicional mercadet d’intercanvi de llibres i comprar una rosa i participar, així en el finançament del viatge de final de curs de 4t d’ESO.

Una altra activitat que es va realitzar durant la jornada va ser la filmació d’un vídeo promocional de l’institut  per part de l’alumnat de comunicació audiovisual de batxillerat.

Al llarg de tot el matí es van lliurar els actes del Certamen literari a la sala d’actes de l’institut, la qual havia estat decorada per l’alumnat de Visual i plàstica de 4t d’ESO i on hi van actuar un grup de flautes de 1r d’ESO. El jurat van felicitar l’alumnat participant i van destacar la gran qualitat dels treballs presentats en les diferents modalitats. Des d’aquí felicitem els guanyadors i els animem a continuar escrivint. Volem agrair també a l’AMPA la seva col·laboració.

MODALITAT 1- LLENGUA CATALANA

Categoria 1: Jordi Suïls (1r premi), Martina Panadés (2n premi)

Categoria 2 : Alexandra Escuer (primer premi), Guillem Banlles (2n premi)

Categoria 3 : Bèrta Molas (1r premi), Ainara Gallardo (2n premi)