Celebració del DENIP

El dia 31 de gener celebrem el DENIP a l’Institut Joan Solà.

La Pau és un dret. Cartell guanyador del 1r Concurs de Cartells per la Pau Núria Labartra

Autora: Maria Tarazaga Coso. 4t ESO B, Institut Joan Solà.

ACTE DE CELEBRACIÓ DEL DENIP

Horari:

10:10.- 1r i 2n ESO. El pati s’allargarà durant l’estona de lectura.

11:05: 2r i 4t ESO i Batxillerat : El pati de 3r i 4t  s’allargarà durant l’estona de lectura.

Desenvolupament

• Sortida al pati i situació al voltant de la pista
  • Performance creada per l’Aula de Teatre de Lleida a càrrec de l’alumnat de 1r d’ESO.
  • Penjada de cartells dels diferents grups  que han preparat durant la setmana prèvia.
  • Lectura del manifest
  • Penjada de mandales a l’arbre de la Núria.
  • Penjada dels estels i de la corda amb els pòsters a les baranes del vestíbul del centre.

Al llarg de la setmana, al vestíbul del centre:

• Exposició dels treballs presentats al 1r Concurs de Cartells per la Pau Núria Labartra.
  • Exposició Una parte de tu historia  organitzada per l’àrea de Joventut del Consell Comarcal del Segrià. L’exposició ha estat cedida per l’Asociación Marroquí para la Integración de Inmigrantes. Compta amb 7 roll-ups cadascun dels quals reflecteix les històries de 7 personatges musulmans que han nascut a Andalusia i que han realitzat aportacions importants a la ciència: Wallada, Ziryab, Ibn Firnas, Lubna, Hidaya, Azarquiel i Abu el-Qasim al-Zahrawi. Es tracta d’una exposició sobre la islamofòbia que va acompanyada per un joc de taula anomenat ‘Baraka’ amb preguntes sobre prejudicis i estereotips. Els alumnes hi jugaran durant les tutories.