Cartells per una alimentació més saludable i accions per reciclar millor

Des del programa Escola Verda del nostre institut continuem amb les nostres actuacions per millorar els hàbits alimentaris i la gestió de residus.

Per una banda, hem tingut la col·laboració del grup d’alumnes d’expressió artística de 4t ESO per fer cartells promocionals de la campanya per menjar més fruita que estem emprenent al centre. Aquests cartells els trobareu pels passadissos de l’institut. A més, volem felicitar als equips creadors de les obres més lluïdes: en primer lloc el pòster de la Jana Gómez i la Paula Botargues, i també el pòster de l’Amalia Stan i el Rafa Soriano.

Concurs de cartells per una alimentació més saludable

D’altra banda, i amb l’objectiu de millorar el reciclatge que es fa de paper-cartró i de plàstics-envasos al nostre centre, cada aula de grup disposa d’una capsa per cadascun d’aquests dos grups de residus, i delegats i delegades ambientals vetllen per l’ús correcte dels petits contenidors. Igualment, s’estableix la figura del/de la supervisor/a d’aula, càrrec rotatori per setmanes, que cada dia, abans d’acabar les classes, s’encarrega de baixar a buidar els petits contenidors en els contenidors més grans que tenim a baix al vestíbul del centre.

Agraïm per endavant la responsabilitat de l’alumnat assignat per aquesta tasca.