Cap a la Gran Final del Picalletres!

El nostre institut s’ha classificat per la Gran Final del concurs radiofònic “Pica Lletres”, el joc lingüístic que consisteix a lletrejar paraules en català. El programa s’emet per EMUN FM i per una vintena d’emissores locals a tot Catalunya.

La Gran Final, que enguany arriba a la 10a edició, es disputarà el proper 23 de maig contra l’Institut Can Roca de Terrassa, al Barcelona. El nostre equip, format pels alumnes de 2n d’ESO Núria Solanelles, Manel Farré i Roger Isant, van derrotar ahir dimecres a la semifinal al conjunt de l’escola La Presentació de Reus. L’equip del Baix Camp ja s’havia proclamat guanyador del concurs l’any 2019.

Els nostres concursants tenen dues setmanes per seguir practicant les seves aptituds lingüístiques. Durant la Gran Final hauran de tornar a fer front a proves com lletrejar mots, detectar barbarismes i resoldre embarbussaments, entre altres. I tot això davant de l’atenta mirada del públic, molts d’ells companys d’aula que els donaran tot el suport del món.

Enhorabona, equip! Ja heu fet una gran feina!

Els alumnes de l'institut Joan Solà durant la semifinal del Picalletres.