Campanyes de reciclatge de l’Escola Verda

Des del nostre projecte d’Escola Verda volem fer-vos saber dues iniciatives: La recollida de piles i la recollida de taps de plàstic.

Recollida de piles

Les piles són un residu molt perillós si no es recicla adequadament, i per això, ja fa uns dies que a cada grup classe tenen un petit contenidor per deixar-hi piles que puguem tenir a casa, i a l’entrada del centre hi hem posat un contenidor gran per buidar aquests petits contenidors, i recollir piles, bateries inservibles de mòbils o d’ordinadors, elements que podrien ser altament contaminants. A més a més, aquesta recollida de piles es fa dins del programa Apilo, on participen moltes escoles i instituts de Catalunya.

Recollida de taps de plàstic

Igualment, recollirem taps de plàstic en un petit contenidor posat a la porta del centre, per col·laborar en millorar la vida de l’Alba, una nena de 3 anys de qui en podeu conèixer l’història mirant el pòster següent.