Benvinguda al nou curs 2022-2023!

Benvolgudes famílies.

Us donem la benvinguda al nou curs escolar 2022-2023.

Desitgem que l’estiu hagi estat profitós i esperem que tingueu ganes i il·lusió per emprendre aquest nou curs que estem a punt de començar, ja sense mesures de distanciament ni plans de contingència.

Us avancem unes indicacions per a l’inici de curs; la informació més detallada la rebreu properament i a les reunions d’inici de curs, previstes per la primera setmana d’octubre. Esperem trobar-vos-hi a totes.

CALENDARI ESCOLAR

Us recordem que el curs escolar comença el dia 7 de setembre

HORARI

El marc horari per als diferents nivells és el següent:

L’horari del primer dia serà:

• 1r i 2n ESO: Entrada a les 8:10 h. i sortida a les 14:45 h.
  • 3r. i 4t ESO i Batxillerat: Entrada a les 8:15 h. i sortida a les 14:45 h.

Començarem amb l’horari complert. Les primeres hores seran atesos pels tutors i tutores que els informaran de l’horari de classes, el professorat de l’equip docent, les optatives assignades i les normes de funcionament. A continuació seguiran amb l’horari habitual amb la presentació de les matèries.

El primer dia només cal portar la carpeta, fulls i l’estoig.

A la tutoria els distribuirem l’agenda. A 1r d’ESO i 1r de Batxillerat els donarem també la carpeta i el boc’n roll.

El professorat informarà si és necessari un material específic de la seva matèria.

HORARI DEL TRANSPORT ESCOLAR

Línia Rosselló- Torrefarrera:

• Servei anada : parada av/ Lluís Companys , s/n : 7.55 hores , parada av/ Guillem de Rosselló , 2 : 7.58 hores.
  • Servei tornada : parada av/ Guillem de Rosselló ,21-23 : 14.56 hores , parada av/ Guillem de Rosselló , 2 : 14.59 hores

Línia Alpicat – Torrefarrera (Batxillerat)

• Servei anada:
    • Aparcament de La Sardana (enfront Biblio Sant Bartomeu): 7:43 hores
    • la Plaça Gaudí, 2 (Bar Imagine) 7:45 hores
    • LV-9022 (P.BUS Col·legi Terraferma) 7:50 hores

ACCESSOS:

El centre obrirà les portes a partir de les 8:00h.

NOVETAT: Tot l’alumnat accedirà al centre per la mateixa porta, la del C/ Corts Catalanes que dona accés al pati.

ASSIGNACIÓ DE GRUPS I TUTORIES

Des del primer dia podreu consultar a GESCOLA l’horari del vostre fill o filla i la informació de la tutoria.

PRÉSTEC D’ORDINADORS PORTÀTILS

Us informem que, com en el curs anterior, el centre pot cedir en préstec un ordinador portàtil al vostre fill/a, per tal que en faci el bon ús necessari per seguir el seu aprenentatge. La quantitat d’ordinadors de què disposem actualment és limitada perquè el Departament d’Educació no ha lliurat encara la dotació per a 1r i 2n d’ESO.

Perquè puguem organitzar a la cessió de l’ordinador, cal que lliureu la sol·licitud fins el dia 12 de setembre a la consergeria del centre.

Tan aviat com puguem procedirem a la distribució dels ordinadors portàtils seguint el següent ordre i d’acord amb les sol·licituds presentades:

o Alumnat de 3r, 4t i Batxillerat que ho demani, de forma prioritària

o Alumnat de 1r i 2n d’ESO, sempre que hi hagi romanent d’ordinadors disponibles.

A partir de les demandes procedirem a l’assignació de dispositius, en l’ordre que hem esmentat anteriorment, prioritzant les sol·licituds que arribin dins el termini establert.

Pel que fa l’alumnat que ha gaudit durant l’estiu del préstec de l’ordinador, no ha de retornar el dispositiu fins a final de curs però haurà de formalitzar el préstec per aquest curs, presentant igualment la sol·licitud.

ADMINISTRACIÓ DE MEDICAMENTS

Una altra novetat és que,  seguint les recomanacions del Departament de Salut i de la Societat Catalana de Pediatria, s’ha inclòs el paracetamol a la farmaciola dels centres educatius de Catalunya. Per administrar-lo cal tenir l’autorització signada dels pares, mares o tutors legals de l’alumne o l’alumna.

Tant la sol·licitud d’ordinador com l’autorització d’administrar paracetamol la lliurarem en paper el primer dia de classe. Podeu trobar tots dos documents a la web del centre: Documents de centre – Documents per a les famílies.

Esperem que aquest nou curs sigui molt profitós i per això us demanem la vostra col·laboració rellegint amb el vostre fill o la vostra filla la CARTA DE COMPROMÍS EDUCATIU, que heu signat en el moment de la matrícula a 1r i 3r d’ESO. Amb aquesta carta tots plegats expressem els compromisos per tal que l’ambient de treball i convivència al centre sigui motor de l’aprenentatge i creixement personal de tot l’alumnat.

Restem a la vostra disposició amb la voluntat de treballar plegats, i amb moltes ganes i il·lusió, en aquest camí que compartirem.

Gràcies per avançat per la vostra col·laboració, i molt bon curs escolar 2022-2023.