Apadrinem l’Alzinar. Projecte d’Innovació Pedagògica

El passat 28 de setembre, una representació del professorat de l’institut ens vam adreçar a L’Alzinar de Torrefarrera per fer un reconeixement de l’espai i veure en quin estat es troba en l’actualitat per tal de començar a pensar en quines accions de millora s’hi podrien realitzar i també per veure quines possibilitats pedagògiques ens ofereix.

Dins el projecte d’innovació que se’ns va concedir el curs passat i al llarg dels tres propers cursos, hem adquirit el compromís de realitzar-hi diferents intervencions en col·laboració amb l’Ajuntament i l’Escola La Creu.

Comissió Escola Verda