Alumnes de Cultura Audiovisual visiten Animac a Lleida

L’alumnat que cursa Cultura Audiovisual a 2n de batxillerat ha participat aquest dijous 27 de febrer en algunes activitats que s’organitzen en el marc del certamen Animac. Durant les properes setmanes treballaran el cinema d’animació en el temari de l’assignatura, és per això que ha estat una oportunitat poder assistir a alguns dels actes que s’organitzen aquests dies tant a La Llotja com al CaixaFòrum. Un grup d’aquests estudiants han assistit també a un taller amb Fernando Moro, titulat “L’animació clàssica, no antiga”, en què han pogut descobrir l’animació de personatges seguint les pautes de Klaus, pel·lícula nominada als premis Oscar d’enguany, i en la qual Fernando moro ha col·laborat dibuixant algun dels personatges.