Alumnes de 4t ESO a l’activitat de “Rapeando los clásicos” a Caixafòrum

L’alumnat de 4t ESO A va assistir el passat 7 de febrer al taller “Rapeando los Clásicos” ofert a Caixafòrum Lleida. Va ser una activitat relacionada amb la poesia i la creativitat.

De fet, les preocupacions dels homes i les dones del barroc i les nostres no són tan diferents com podria semblar, però ells es comunicaven en octosíl·labs i hendecasíl·labs, i els joves actuals ho poden fer a ritme de rap. En aquest taller es presentaven textos poètics i teatrals del Segle d’Or que aborden temes com les relacions o el poder dels diners. L’alumnat, des del joc, reescriu els clàssics, treballant la mètrica i les figures retòriques amb una estètica més propera, la de la cultura hip-hop.

Tenim algunes imatges del procés creatiu!