Alumnes de 3r ESO col·laboren amb AECC Torrefarrera

Des del passat dijous 7 de març, hem iniciat una nova activitat d’Aprenentage i Servei, duta a terme per part dels alumnes de 3r d’ESO i aquesta es realitzarà durant les tardes de dimecres dels mesos de març i abril. L’acció consisteix en col.laborar amb l’AECC a Torrefarrera confeccionant manualment uns nins que després es vendran a 1€ en diferents punts, com és el nostre propi institut, i serviran per recaptar fons per a que nens i nenes de tota Espanya que hagin patit una malaltia oncològica puguin gaudir aquest estiu d’uns dies de colònies a La Vall d’Aran.

Us informem també que la primera jornada de venta de nins la faran els nostres alumnes a l’institut durant la tarda de portes obertes del proper dimarts, 12 de març. Esperem poder fer una molt bona aportació entre tots. Endavant.

Aquí teniu un recull de fotos de l’activitat.