Alumnes de 3r ESO col·laboren amb AECC a Torrefarrera

Des del passat dimecres 7 de març, els alumnes de 3r d’ESO han començat una activitat d’Aprenentatge i Servei que es realitza els dimecres i els divendres a les tardes i que consisteix en col.laborar amb l’AECC a Torrefarrera confeccionant manualment uns “nins” que després es vendran a 1€ en diferents punts, com és el nostre propi institut, i serviran per recaptar fons per a que nens i nenes de tota Espanya que hagin patit una malaltia oncològica puguin gaudir aquest estiu d’uns dies de colònies a La Vall d’Aran.

Esperem poder fer una molt bona aportació entre tots. Endavant.

Aquí teniu un recull de fotos de l’activitat.