El grup d’ampliació participa en un Congrés Internacional online

El 24 d’abril, l’alumnat de 1r i 2n ESO que participa al Grup d’Ampliació Curricular va prendre part a la International students’ conference “Do you know that, …?”. Sota el tema “Wake up your flash of genius and take action for the planet!”, que és el títol del nostre projecte eTwinning que treballem a ampliació.

La conferència estava organitzada per Panevėžio r. Naujamiesčio gimnazija (institut de Naujamiestis, Lituània), i hi participaven diverses escoles lituanes, a banda de tres instituts participants en el nostre projecte, de Merkez (Turquia), Cagliary (Itàlia) i el nostre institut.

Cada grup d’alumnes va aportar una presentació relacionada amb algun dels objectius de Desenvolupament Sostenible pel planeta pel 2030. En podeu veure el vídeo i algunes imatges!