Alumnes amb matèries pendents de cursos anteriors

Tots aquells alumnes (de 2n, 3r i 4t d’ESO) que tenen matèries pendents de cursos anteriors tenen la possibilitat de recuperar-les durant el present curs. Per això, hem organitzat les següents convocatòries de recuperació:

• 1ª convocatòria: 13 – 15 de gener de 2014
  • 2ª convocatòria: 7 – 9 d’abril de 2014

Com cada any, el nostre centre ofereix un suport destinat als alumnes amb matèries pendents de cursos anteriors. Aquest suport consistirà en una hora d’atenció setmanal els dilluns de 15:45 a 16:45h i permetrà que els alumnes acabin dossiers i treballs de les matèries pendents i que puguin preparar els exàmens de recuperació. Aquest suport addicional començarà el dilluns 14 d’octubre i continuarà fins la 1ª convocatòria de recuperació. En cas que no es recuperi la matèria pendent, es podrà continuar fins el 31 de març.

Per tal d’assistir-hi, cal que els pares/mares llegeixin les condicions i signin aquesta autorització.