Al grup d’ampliació continuem amb els projectes eTwinning

Amb aquesta notícia aprofitem per presentar-vos el grup d’ampliació curricular de l’Institut Joan Solà, que treballa, desde l’octubre, diferents temes relacionats amb ciències socials, naturals o tecnologia utilitzant la llengua anglesa, els dilluns de 15:45 a 16:45h i, en cas d’alumnes de 1r ESO, també en una hora de dimecres al matí. Es treballa normalment de manera cooperativa i força autònoma, i amb la coordinació per part de professorat d’anglès i de tecnologia.

Aquí teniu a bona part de l’alumnat!

El grup d’ampliació curricular del nostre institut treballa des de novembre en el projecte Let’s Play the Game My Country My Heritage (Juguem al Joc “El meu país, el meu patrimoni”), que consiteix en elaborar activitats en forma de jocs per ajudar a que alumnes d’altres països coneguin el patrimoni propi. Aquest projecte es treballa des de la Plataforma Twinspace-eTwinning, que fomenta els projectes cooperatius entre centres europeus.

El nostre alumnat ja ha fet activitats de presentació mitjançant pòsters i vídeos en anglès, i ha buscat informació sobre diversos monuments, creant jocs de preguntes per compartir amb els alumnes dels centres socis (Suècia, República Txeca).

Voleu jugar-hi? Us compartim un Kahoot amb preguntes sobre els monuments de Lleida.

En relació a la ciutat de Lleida, el grup treballa també en una guia turística sobre edificis històrics de Lleida que ens servirà per explicar el nostre patrimoni quan ens visitin alumnes d’altres països.