AJUTS PER A L’ADQUISICIÓ DE LLIBRES DE TEXT I MATERIAL DIDÀCTIC 2011-2012

Us informem que s’ha obert el termini per tal de poder demanar ajuts per a l’adquisició de llibres de text i material didàctic complementari per al curs 2011-2012.
La quantia individual màxima dels ajuts serà de 105 €.
El termini que tenen les famílies dels alumnes per presentar la sol•licitud al Centre finalitza el dia 30 de setembre de 2011.

Aquests ajuts poden ser sol·licitats:

• Per les famílies de l’alumnat que ja va obtenir un ajut en la convocatòria dels curs 2010-11 (si no es canvia de nivell educatiu)
  • per les famílies la renda de les quals l’any 2010 no hagi superat els llindars màxims següents:

• Famílies d’1 membre: 9.600,00 euros.
    • Famílies de 2 membres: 15.636,00 euros.
    • Famílies de 3 membres: 20.535,00 euros.
    • Famílies de 4 membres: 24.357,00 euros.
    • Famílies de 5 membres: 27.640,00 euros.
    • Famílies de 6 membres: 30.810,00 euros.
    • Famílies de 7 membres: 33.807,00 euros.
    • Famílies de 8 membres: 36.789,00 euros.
    • A partir del vuitè membre, s’afegeixen 2.954,00 euros per cada nou membre computable.

Documentació que cal adjuntar a la sol·licitud:

• La sol·licitud la podeu recollir al centre o descarregar-la de la pàgina web: http://www.gencat.cat/ensenyament
  • Fotocòpia del NIF de la persona sol·licitant i de tots els membres computables majors de 14 anys.
  • Fotocòpia de la targeta sanitària (TSI) de la persona sol·licitant.
  • Document de l’entitat bancària, amb les dades identificatives del compte en què es vol percebre la beca (amb el número de compte del client i els noms dels titulars i cotitulars, entre els quals hi ha d’haver obligatòriament, el o la sol·licitant de l’ajut).
  • Si escau, documentació acreditativa de la pertinença de la persona sol·licitant a família nombrosa o monoparental.

MÉS INFORMACIÓ