Ajuts individuals de menjador per al curs 2012-2013

Us informem que el Consell Comarcal del Segrià ens ha fet arribar la convocatòria per presentar la sol·licitud d’ajut individual de menjador per raons socioeconòmiques a alumnes usuaris del servei de menjador dels centres escolars, als quals no correspongui la gratuïtat del servei per altres circumstàncies.

El termini de presentació és del 5 al 23 de març de 2012, ambdós inclosos.
El lloc de presentació és la seu del Consell Comarcal del Segrià, carrer Canyeret (davant dels jutjats).

Si esteu interessats en demanar l’ajut podeu passar per la secretaria del centre a recollir el full de sol·licitud.

Trobareu més informació a la web del Consell Comarcal del Segrià.