Agents ambientals del centre al Centre Recuperació Fauna Vallcalent

El grup d’agents ambientals, és a dir, els i les representants del projecte Escola Verda a cadascuna de les classes del nostre institut, han pogut fer una visita al Centre de Recuperació de Fauna Autòctona de Vallcalent i conèixer de prop la seva tasca pel manteniment d’animals de diferents espècies, molts cops amenaçades.

També han participat a la sortida l’alumnat de l’aula SIEI, en reconeixement a la seva col·laboració en les campanyes de difusió del projecte d’Escola Verda al nostre centre.

Ha estat una visita molt interessant de la qual en podeu trobar imatges i de la qual us n’explicarem coses quan ens trobem a classe!