Adjudicacions d’optatives i alternatives 4t d’ESO 15-16

Benvolgudes famílies,

Us informem de l’adjudicació definitiva de les matèries optatives i alternatives que faran els vostres fills a 4t d’ESO el curs vinent, per tal que pugueu encarregar els llibres de text.

En el cas dels alumnes que van fer la tria en el termini indicat (mes de maig), no hi ha hagut cap canvi en les adjudicacions; són les que us van informar els tutors en el moment de recollir les notes

I en el cas dels alumnes que no van realitzar cap tria durant el mes de maig i que van escollir en el moment de recollir les notes, poden venir al centre o trucar-nos al 973750358 i us informarem de quines matèries se us han adjudicat.

Hem intentat respectar al màxim les vostres preferències, tot i que, en cas concurrència, hem donat prioritat als nois/es amb millors resultats acadèmics, tal com consta a les Normes d’Organització i Funcionament del centre.

Restem a la vostra disposició per a qualsevol dubte o consulta que pugui sorgir.

Atentament,

Equip directiu